۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۵۲۹۵۰
امام جمعه بروجرد:

حفظ منابع طبیعی برای آیندگان ضروری است 

حفظ منابع طبیعی برای آیندگان ضروری است 
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت حفظ منابع طبیعی برای آیندگان تاکید کرد و گفت: باید حفظ منابع طبیعی در دستور کار باشد و قبل از اینکه منابع طبیعی تخریب شود از آن جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی در مراسم جشن درختکاری که در دانشگاه فرهنگیان بروجرد گفت: کاشت درختان مضر مانند کاج را متوقف و به جای آن پارک درختان مثمر احداث کنیم، شهرداری و منابع طبیعی این موضوع را جدی بگیرند.

امام جمعه بروجرد افزود: کاشتن درخت مثمر و احداث پارک درختان مثمر یک ضرورت مفید برای جامعه امروز است که به یک همت متعالی نیاز دارد، اگر پارک‌ها درختان میوه داشته باشند مردم و نیازمندان می‌توانند به اندازه نیاز خود مصرف کنند.

وی بیان کرد: انسان هر چه می‌تواند باید درخت بکارد، باید حفظ منابع طبیعی در دستور کار باشد و قبل از اینکه منابع طبیعی تخریب شود از آن جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: قبل از اینکه ساخت و ساز غیر مجاز در طبیعت انجام شود از آن جلوگیری کنیم، وقتی که ساخت و ساز انجام شد دیگر تخریب آن فایده‌ای ندارد.

وی اظهار داشت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در طبیعت توسط منابع طبیعی و جهاد کشاورزی یک ضرورت است تا طبیعت برای استفاده آیندگان حفظ شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات